Articor Logo


Klantenservice

Informatie over bestellingen, ruilen, veiligheid en privacy.

Bestelproces

Hoe plaats ik een bestelling bij Articor.nl?

1. Plaats het gewenste artikel in het winkelwagentje

- Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop 'in winkelwagen’;
- U ziet nu de artikelen die in het 'winkelwagentje' zijn geplaatst;
- Bent u klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'verder met afrekenen.

2. Persoonlijke gegevens opgeven

Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij uw persoonlijke gegevens in te vullen die noodzakelijk zijn voor het versturen van de bestelling.

Heeft u al een account bij Articor.nl?

Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord.  U hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren.

Doet U voor het eerst een aankoop bij Articor.nl?

Om ervoor te zorgen dat uw bestelling wordt gestuurd naar het juiste adres vragen wij u om uw gegevens. Deze dient u eenmalig in te vullen waarna wij een account voor uw aanmaken. U ontvangt via het ingevulde email adres vervolgens alle informatie rondom uw bestelling.

3. Verzendwijze kiezen

Binnen Nederland kunt U kiezen tussen verzenden met vooraf betalen (via iDeal, Creditcard en dergelijke) of verzenden en betalen aan de transporteur (onder rembours). Bestellingen beneden € 150,- excl. BTW berekenen wij € 7,50 bijdrage verzendkosten. Buiten Nederland zijn de verzendkosten € 12,95 excl. BTW.

4. Betaalwijze kiezen

Kies de gewenste betaalmethode, onder andere iDeal, Creditcard, overboeking etc.

5. Bestelling afronden

Controleer uw bestelling en lees de algemene voorwaarden. Hierna kunt u akkoord gaan en de bestelling definitief plaatsen. U krijgt ter bevestiging een mail met uw bestelling.

6. Gekozen voor vooraf betalen?

Als u dit hebt gedaan komt u in de betaalomgeving terecht. Hier kunt u de betaling voldoen. We nemen uw bestelling direct na ontvangst van de betaling in behandeling.

Betalen

ideal.pngIDEAL

Na het invoeren van uw gegevens kunt u bij de betaalmethode kiezen voor ‘Ideal’. Vervolgens komt u in uw vertrouwde bankomgeving. Hier kunt u uw bestelling betalen via het voor u bekende internetbankieren. Als u dit heeft voltooid krijgen wij uw betalingsmelding binnen en wordt uw bestelling in behandeling genomen.

creditcard.pngCredit Card (Mastercard en Visacard)

Na het invoeren van uw gegevens u kunt bij de betaalmethode kiezen voor ‘credit card’. U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Als u dit heeft voltooid krijgen wij uw betalingsmelding binnen en wordt uw bestelling in behandeling genomen.


overboeking.pngBetaling vooraf
Na het invoeren van uw gegevens kunt u bij de betaalmethode kiezen voor ‘betaling vooraf’. Bij de betaalmogelijkheid 'betaling vooraf', krijgt u van ons per mail een bevestiging van uw bestelling met het verschuldigde bedrag. Dit bedrag kunt u dan overmaken op ons rekeningnummer. Wij houden de artikelen 7 werkdagen voor u gereserveerd. Zodra het verschuldigde bedrag op onze bankrekening is bijgeschreven zullen wij uw bestelling in behandeling nemen.

Rekeningnummer
Articor Vof. te Geleen
Rekeningnummer: NL48 INGB 0006 6148 47

Bic/Swiftcode: INGBNL2A
IBAN nr.: NL48 INGB 0006 6148 47

  Rembours
Na het invoeren van uw gegevens kunt u bij de betaalmethode kiezen voor ‘Rembours’. Bij de betaalmogelijkheid "Rembours Betalen" krijgt u zo spoedig mogelijk na uw bestelling uw pakketje thuis gestuurd. U kunt uw pakketje gepast, contant betalen aan de postbode.

bancontact.pngBancontact/Mistercash
Na het invoeren van uw gegevens kunt u bij de betaalmethode kiezen voor ‘Bancontact/Mistercash’. Vervolgens komt u in uw vertrouwde bankomgeving. Hier kunt u uw bestelling betalen via het voor u bekende internetbankieren. Als u dit heeft voltooid krijgen wij uw betalingsmelding binnen en wordt uw bestelling in behandeling genomen.

Ruilen & retourneren

 
14 dagen retourgarantie

Nadat u een product heeft gekocht bij Articor.nl heeft u recht op een bedenkperiode van 14 dagen na aflevering van het product.

Binnen deze periode mag een product terug worden gestuurd zonder opgaaf van reden, mits in 100% nieuwstaat.

Hoe kunt u retourneren?

U kunt het pakket gefrankeerd terug sturen naar onderstaand adres:

Articor Vof
t.a.v. Afdeling Retouren
Heiweg 10
6161 DA Geleen

Wij zullen zodra het pakket binnen komt uw aanvraag behandelen. Wij streven erna om het pakket bij binnenkomst binnen 7 werkdagen af te handelen.

Heeft U nog vragen? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.

Veiligheid & privacy

 

De webwinkel van articor.nl maakt een beveiligde verbinding tussen uw computer en onze winkel indien er een webpagina wordt opgeroepen waarin u persoonlijke gegevens kunt achterlaten zoals tijdens registratie en inloggen. Hierdoor kunnen derden geen gegevens onderscheppen.

Alle betalingen worden op de beveiligde omgeving van MultiSafePay (www.multisafepay.com) uitgevoerd.

 

Privacyverklaring

Articor heeft deze privacy verklaring opgesteld om aan te tonen dat wij uw privacy zeer serieus nemen. Het onderstaande zet uiteen hoe wij binnen de website van met persoonlijke informatie omgaan. 

Alle gegevens die door articor.nl worden verzameld, zullen strikt vertrouwelijk bewaard worden en zullen niet worden uitgeleend, verhuurd of verkocht, noch op een of andere manier worden openbaar gemaakt. De informatie die u aan Articor.nl geeft, zal met de grootst mogelijke zorg behandeld worden.

Het doel van het registreren van persoonsgegevens door Articor.nl is om uw bestelling op een juiste manier te kunnen verwerken en om u op de hoogte te kunnen houden van alle ontwikkelingen rond onze site.

Onze site maakt gebruik van zogenaamde cookies. Cookies bestaan uit een standaard internet technologie die het voor ons mogelijk maakt om bepaalde login informatie op te slaan en te ontsluiten op het systeem van de gebruiker. Cookies kunnen niet worden gebruikt om personen te identificeren, maar slechts machines. Elke bezoeker kan zijn/haar computer zo instellen dat er geen cookies worden geaccepteerd.

Articor gebruikt beveiligingstechnieken om het verlies, verminking of enige andere aantasting van informatie te voorkomen. Articor zal naar aanleiding van een verzoek elke geregistreerde bezoeker (en zijn of haar persoonlijke gegevens) uit onze database verwijderen en of inzage geven in zijn of haar gegevens.

Indien u nog vragen heeft over deze privacy verklaring, de site van Articor.nl, dan kunt u contact met ons opnemen.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klant contact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Omschrijf duidelijk uw klacht en mail dit naar info@articor.nl

Onze medewerkers van de afdeling klant contact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. U kunt ook schriftelijk reageren via post: 

Articor Vof
t.a.v. Afdeling Support
Heiweg 10
6161 DA Geleen

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Articor.nl bij is aangesloten

Suggesties

Wij stellen het zeer op prijs indien u suggesties of opmerkingen heeft en ons hiervan op de hoogte wilt brengen. Wij staan altijd open voor uw bevindingen en opmerkingen. Deze kunt u mailen naar info@articor.nl